De website van Woongoed Middelburg maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.       Ik accepteer het gebruik van cookies

Toezicht en verantwoording

Kwaliteit hoog in het vaandel hebben is één ding, er voor zorgen dat de gewenste kwaliteit ook gehaald wordt is een tweede. Dat vraagt om verantwoorden wat Woongoed onder kwaliteit verstaat. Het begint met een goede organisatie en teams die dicht bij hun klanten en leveranciers staan.Teams die weten wat er gepresteerd moet worden. Prestaties die van te voren worden vastgelegd en achteraf getoetst worden. Woongoed vraagt regelmatig haar klanten naar de beleving van de kwaliteit van de dienstverlening. Daarnaast laat Woongoed zich toetsen door onafhankelijke instanties op het realiseren van haar plannen en voornemens. Instrumenten die we gebruiken om te meten zijn onder andere:
 

- Klantenvertellen (online beoordelingssysteem)
- Klantenpanels (bijvoorbeeld bij onderhoudsprojecten)
- Projectevaluaties
- Bezoek van de website
- Klachtenafhandeling
- Reparatieafhandeling
- Beoordeling planmatig en algemeen onderhoud
- Leefbaarheidsindex