De website van Woongoed Middelburg maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.       Ik accepteer het gebruik van cookies

Klacht dienstverlening

Bent u ontevreden of heeft u een klacht?

Woongoed doet haar uiterste best een goede service te verlenen. Dit mag u ook van ons verwachten. Als u een woning betrekt of verlaat, maar natuurlijk ook tijdens het huren. Helaas kan het gebeuren dat er iets verkeerd gaat of dat u niet tevreden bent. Bent u ontevreden over onze service? Meld het ons! Samen met u gaat Woongoed op zoek naar een oplossing. Vaak kunnen we problemen direct oplossen. Soms is het ingewikkelder en nodigen we u uit voor een gesprek. U kunt uw klacht melden via het klachtenformulier. Wij nemen dat contact met u op.

 

Klik hier voor het klachtenformulier.

 

Komen we er samen niet uit of vindt u dat uw klacht niet naar behoren is afgehandeld dan kunt u uw klacht voorleggen bij de Geschillencommissie. Iedere huurder, medehuurder, vertrekkende huurder en toekomstige huurder kan hier een klacht indienen.


Wilt u meer informatie over het indienen van een klacht?

Klik hier voor de folder Geschillencommissie Walcheren

Klik hier voor het Reglement Geschillencommissie

Klik hier voor het Geschillenformulier